tisdag 1 maj 2012

23.29

Nu vill ja inte längre. Mår så himmla illa. Kan inte allt bli som förr bara? Jag skulle göra va som helst för att få tillbaka alla vänner. Eller i alla fall slippa skolan. Berättade lite för mamma iaf idag. Vill berätta allt, men det känns som om hon inte kommer förstå. Ingen förstår.

Ligger och skakar. Ny mardröm. Hämskare än de andra. Vill ha hjälp. Hjälp med att sova lungt.

Imorgon är det skola. Kommer typ inte fixa det galant men visst måste man försöka? :)

Känner iaf mig inte trött längre. Hur somnar man nu då? Tröttar ut mig me tv? Nej. Jag bara tänker tills ja inte orkar mer. Kommer ta tid. Mitt nyladdade batteri jag snackade om är urladdat igen. Hur laddar man upp det på 6 timmar? Det går inte.

Scrollan ligger o snarkar. E avensjuk. Tänk att vara mops. Inga problem alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar