tisdag 8 maj 2012

16.18

Saker ni inte vet om mig.
Jag har 2 katter
Jag har fobi för fötter
Jag får ångest av att se duvor
Jag drömmer mardrömmar varje natt.
Jag har haft en häst.
Jag älskar lakrits.
Jag har en konstig dialekt.
Jag är ful
Jag är tjock.
Jag är äcklig.
Jag har en studsmata.
Jag är hyfsat bar på att sjunga.
Jag vill ha en röd klänning på skolavslutningen.
Jag har varit alergisk mot socker.
Jag älskar kladdkaka.
Jag bloggar (nähe?)
Jag har varit fjortis, kan ni tro det?
Jag fyller 9 juni.
Jag bloggar näste gämt från mobilen.
Jag hatar bebisar.
Jag har en Samsung Galaxy Mini och den suger men duger.
Jag har ingen egen dator.
Jag älskar hästar.
Jag går på gunnorps ridläger.
Jag har en mun.
Jag kanske ska färga håret lila till sommaren.
Jag hatar att bada i kallt vatten.
Jag är ful (2)
Jag nördar howrse!
Min pappa heter Björn.
Jag tränar agility.
Jag tränar hunddressyr.
Jag har 3 vänner.
Jag har facebook.
Jag har dayviews (@ 0wYe4h)
Jag länkar bara min blogg på dv.
Jag har underskåp.
Jag har skåp 288.
Jag är 152 cm lång (kort alltså!)
Jag väger 50 kilo (fet alltså)
Jag har en awesome vägg.
Jag har egen tv (tjocktv)
Jag har ögon.
Jag vill ha en tinker.
Jag brukar göra pannkakor hemma.
Jag har ett favoritträd jag brukar sitta i.
Min katt heter Selma.
Jag har 156 vänner på dv.
Jag vill vara glad.
Jag andas.
Ibland vill jag inte kunna andas.
Jag ska skriva en sak till.
Jag orkar inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar