måndag 7 maj 2012

15.22

Godag kära bloggläsare. Idag var jag nära mitt sammanbrott. På tyskan så vart jag så himla trött på skolan och allt och alla, så jag struntade såklart i att hålla på med grammatiken och la huvudet på bänken och ville bara tjuta och skrika. Inte bara för att jag hatar tyskan ofc. För att jag hatar denna värld och vill ha den som vi hade den förr. Jag fixar inte fler hinder, ge mig en rak väg!
Men sen så stack jag och Emelie iväg till konstgräs plan och hade hur kul som hellst. Men såklart så kunde jag inte fortsätta vara ett nervöst freak helt. Tankarna kommer nog förfölja mig tills jag somnar inatt.
Det var meningen att jag och en vän skulle va idag, hon e min granne. Men hon värkar hellre vilja va med min syster och hennes vän en mig så jag lämnade de på busshållplatsen och gick hem. De har säkert inte märkt nått.
Men tror jag tar mig en lång promenad med min lilla vove och rensar ut alla skit ur hjärnan ett tag. Bloggar säkert mera ikväll. Men det återstår att se.
Några veckor gammal bild jag hittade på mig och min fina mops. Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar