lördag 5 maj 2012

11.30

Gomorgon eller va man kan säga. Klockan är ju halv 11 och jag vaknade faktiskt relativt tidigt, klockan 9. Sitter och dreglar och skrattar åt lillabloggens videos ännu en gång. Härligt.
Well idag ska jag rida små söta pollar o träffa mina vänner, hundarna. Nä skoja. Så foreveralone är ajg inte. Klart jag har vänner på ridskolan! Typ ett par. MEN JAG ÄLSKAR DOM<3
Jag tycker att jag borde sluta blogga på dne här bloggen. Fast det har typ blivit ett beroende och jag kan inte sluta! Och om jag slutar blogga blir inte ni så glada heller va?
Har ingen bra bild ute på mig själv just nu. Vet inte om jag har lagt upp denna söta bild på Scrollan och mej som börjar bli relativt gammal nu.  Men här har ni den:
Tittade i blogg arkivet att jag visst lagt upp den... Favorit i repris ^^
Loggar in på skype för att se hur många som e online. Inga. Typ 5 tråkiga och sen Lisa.
Nån gång ska jag lägga ut 10 saker ni inte visste om mig. Men den dagen är inte idag. Eller kanske, ni får se vad som dyker upp ikväll.
Menmen... Ha det bra nu ska jag städa fan va kul för mig då! Men det e bara lite så jag tror jag överlever dödsdommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar