söndag 6 maj 2012

16.04

Sitter hemma vid datorn och deppar. För imorgon är det måndag och jag vet inte om jag klarar en hel vecka i skolan till. Kan det inte bara bli sommarlov?! Nej, för skolverket är dumma i huvudet och tror att vi bli smartare av att bara sitta i skolan och inte göra något, bara längta till skolan. Dom kan gå och ta sig tycker jag. Asså undra hur många skolelever det finns som älskar skolan? Inga tror jag. Men nått mvg barn måste det ju finnas som värkligen avgudar bajsskolan. Hur man nu kan göra det.

Va hos farmor och åt lite söndagsmiddag hos henne med familjen. Hur är det i skolan då Linnea? Bra. Har du några kompisar? Ja. Går det bra med läxorna? Ja. Jag ljuger så bra.
Nu skulle dom gå och se när min kusin på typ 4 år skulle ha gymnastikuppvissning men jag orkar värkligen inte låsas vara trevlig eller låsas att det är bra. Jag orkar värkligen inget. Så jag stannar hemma.
Vill bara sluta ljuga och säga som det är. Då så gör dom väll mitt liv till ett helvete istället och ringer runt till mina kompisar och gör det ännu värre eller ringer bup eller vafan vet jag man vet aldrig va vuxna kan hitta på. Bäst att fortsätta ljuga alltså.
Min mamma vet det mesta. För henne kan jag lita på. Önskar att hon bara kunde hämta mig nu så jag kan få ta det lungt och bara sova i timmar och glömma allt.
Men hon kommer om 2 timmar. Och då kommer jag vara ensamn för det mesta men får av nån anldening ingen ro i detta hus! Gash.
Men nu ska jag väll ut. Orkar inte sitta inne och deppa mer. Ska ut på en promenad eller läsa lite i solen. Försöka glömma att imorgon då jävlar e det måndag igen.
Fett och mongobild. Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar