tisdag 8 maj 2012

16.02

Hej. Nu sitter jag hemma vid datorn hos pappa och har fetat i mig flingor. Måste göra läxan till lydnadsbajssaken och jag tycker det är så sjukt tråkigt så jag börjar fundera på att skylla på att jag har haft för många läxor i skolan. För jag fattar värkligen inget.
Blir nog att sova över med Sara för första gången på fredag. Kommer nog bli najs allt. Tycker dagen har varit piss. För idag var "den ena" sjuk idag så du dög jag igen helt plötsligt till "den andra" och det e fett stört kan hon inte bara gå foreveralone då så att hon får känna hur jag har det? Nej. För hon vill inte värka som ett mobboffer och det e fett stööööörrrtttt!
Men imorgon kommer jag väll inte duga igen. Bäst det. För sen när "den där" iggar mig så kommer jag bara bli så pissförbannad endå och typ... dö. Eller iaf skolka för att jag inte kan tänka. Nä, jag skolkar inte. Jag skoja bara.´
Vill seriöst inte mera nu. Kan alla inte bara låta mig va? Ångest.


Btw, va tycker ni om min nya header? Ganska najs va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar