fredag 4 maj 2012

18.56

Hej stalkers. Sitter foreveralone hemma och tjurar. Kollar in lite bloggar och redigerar bilder. Dagen har INTE varit lika bra som igår. Usch. Efter 2 lektioner gick min knapp på min tröja söner så gick med en jävla säkerhetsnål i bröstet för att hålla ihop skjortan. Mobbat. Men det e ju vad jag typ e så...
Emelie ville vists inte va :c Ingen vill va. Men jag har mina internet vänner som är så pöta så.

Hittade en låt på youtue som handlade om mitt liv. Lyssna noga:
Jag har tänkt på en sak. Va finns det för mening att skratta åt en människa man inte känner? Vet ni igentligen hur den männsikan mår? Och hur mycket sämre alla mår om någon skrattar åt en? Ta åt er.

Har inte bestämmt mig om jag vågar... men kanske ska färga håret med denna färg till sommaren eller om jag blonderar det :)

Och idag kom sweden rock shop och gissa vad dom hade?! JO EN SUPERSNYGG DOMO TRÖJA JAG SKA FÅ I FÖDELSEDAGSPRESENT AV PAPPA I SOMMAR! :D

Bild från när jag gick till skolan och typ... ja satte mig på en sten och frågade mig själv om jag skulle orka med dagen. Och vips så vart det egobilder.
HA DET BÄTTRE ÄN JAG!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar