onsdag 25 april 2012

19.06

Min header kommer visst ta tid. Kanske gör en halvtaskig sak senare.

Känner att jag lever upp mitt bloggnamn idag...

Känner mig ganska deppig som sagt och jag vet inte riktigt varför. Men en av anlednigarna kan ha varit en viss persons fel. Den "personen" och jag hade börjat snacka lite på DV, helt plötsligt lägger den upp en bild och skriver att om 11 dagar så kommer inte denna underbara sak finnas längre... jag försöker såklart stoppa den där personen, men hon har helt bestämmt sig. Hon vill inte finnas kvar här längre.Jag vaknar upp med ångest efter alla mardrömmar som förföljer mig. Den nya är om den personen. Jag vill inte att den personen ska lämna oss...!<3

Skolan är inte kul längre.

Om jag tänker efter tycker jag inget är kul längre. Inget känns värt att kämpa för.

Allt är endå förgäves.

Att vara männsika suger egentligen.

Hej då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar