tisdag 24 april 2012

18.42

Första inlägget, va trevligt.
En sak är ganska sjuk, jag har redan haft 25 besökare fast jag nt har reklamerat den eller skrivit nått, e inte det ganska creapy?
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Men idag har vi haft inställd idrott, intressant? Nej, för jag såg för en gångs skull fram till det. Vi skulle spela vollyboll och det är en av de få sporter jag faktiskt kan behärska någonlunda bra. Men jag drog till Sara istället. Hon är nog min bästavän om man fortfarande har det.
Ska snart på fucking sämsta trågigaste rallylynaden med min mops. Vi är helt hopplösa på det. Men som tur är e det bara 2 gånger kvar så vi får väll stå ut :)
Well well, här har ni en gammal bild på mig. Usch. Börjar bli trött på den nu och ska ta nya snart... :)
Bloggar kanske sen från mobilen eller snart igen när jag kommer på något vettigt att säja.
Ha de!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar